Jag har fått en klamydia

Vaddå EN klamydia, undrar du? Antingen har du väl fått klamydia eller inte!

Nej, jag har inte fått klamydia. Och skulle jag någon dag få det lovar jag att inte skriva om det här. =)

Igår fick jag paket på posten och i det låg en "Giant microbe" i form av klamydia. Giant microbes är mjukisdjur som ska vara 1.000.000 x verklig storlek. Det som jag fick ser ut såhär:



Vad tycker ni? Jag tycker den är rätt söt förutom den där sugmunnen som ser lite läskig ut.

En kompis till familjen gick in i en blomsteraffär en gång och sa att hon skulle vilja ha den där vackra klamydian i fönstret. De anställda såg lite förvirrade ut. Sedan kom hon på att det visst var clematis de hette.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hm. Jag får nog sluta skriva om klamydia. Nu har de klistrat in nån läkemedelsreklam om ändtarmsbesvär på min blogg! Borde man inte åtminstone få välja vilken reklam man vill ha?

2009-06-06 @ 09:04:16
Postat av: Lilly

Hhahah!

2009-06-06 @ 12:13:17
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0