Nya gardiner!

  

Annie skrev: Jag skulle vilja göra sådär som de gör på tv: Jag lämnar min lägenhet i dina händer och sen får du göra vad du vill. Alltså, köpa vilket tyg du vill och sy det hur du vill. Och sen kommer jag bara hem och är jättespänd på hur det kommer se ut och så säger jag: "Oh my god! Oh my god!", sådär som på Extreme Home Makeover och kramar dig och gråter en skvätt.


H skrev: Vilken rolig idé att jag ska re-makea dina gardiner! Och jättetokig (på det extremt positiva sättet alltså). Men lite orolig blir jag för jag förstår inte hur du kan lita så på mig, tänk om vi tycker helt olika om tyg, färger och mönster? Antagligen gör vi ju det. Jag är inte så mycket för diskret kan jag ju säga/varna på en gång. Och jag vet ju inte alls vad du gillar i färg, tyg, mönster, teman, tankar ojoj. Men om jag inte avskräckt dig totalt nu så är det väl klart jag vill göra det, vilken ära.


Kommentarer
Postat av: Siquidem

Coolt! Hoppas det blir bra! Men en sån här fantastiskt rolig idé kan ju inte gå fel!

2009-03-23 @ 22:46:43
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Annie

Eller hur? Det går ju bara inte. Där hör du H. ;)

2009-03-24 @ 07:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0