Oskönt!

Usch, vilken... oskön... massage jag just var på. Ja, det är rätta ordet. När man tror att något ska bli skönt och det inte alls blir det, då är det definitivt oskönt. Jag hade verkligen sett fram emot att få massage och sen när jag kommer dit så rör massören mig bara på ett sätt som får mig att känna smärta och obehag. Ett tag där undrade jag om hon körde med vassa träklossar istället för med händerna. Nej, nästa gång ska jag boka tid hos massören jag var hos förra gången. Hon heter förresten Annie. Det  borgar uppenbarligen för kvalitet.

Kommentarer
Postat av: Siquidem

Råkade ut för en sådan grej en gång i Chiang Mai. Helt bisarrt. Gammal tandlös tant med kokheta rispåsar som hon dunkade på mig innan hon började slita och dra i alla leder. Absurt. Man ska således inte bara peka på ett alternativ i en lista, skriven på ett språk man inte förstår.

2009-03-16 @ 19:24:55
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Annie

Haha. Det låter ju nästan ännu värre än min massage. Och du vågade förstås inte säga ifrån? =) "Nej nej, det var precis det här jag ville ha. Aj.. Uff.."

2009-03-16 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0