Young and restless

Min kollega hade just stuckit sig själv och undrade om hon skulle sticka mig också med en nål.
"Ja, varför inte", sa jag.

Nej, ni läste inte fel. Men lite konstigt lät det kanske. Min kollega är diabetiker och ska med jämna mellanrum kolla sitt blodsocker. Därför sticker hon hål på sin fingertopp med en liten nål och tar en droppe blod som hon analyserar in en liten mätmaskin. Tydligen ska värdet hon får fram då vara under 6. Mitt värde var 5,1 så jag drack med gott samvete en cola till lunchen. Det brukar jag i och för sig göra annars också...

Jag känner mig lite rastlös. Och samtidigt känner jag mig ändå väldigt trött. Undrar vad det kan betyda.

Kommentarer
Postat av: h.



Kanske att du egentligen är trött men speedar dig med koffeincola? ;)

2009-03-14 @ 14:13:44
Postat av: Annie

Vad alla klagar på mitt coladrickande jämt.. =)

Men jag borde inte vara såhär trött. Jag har sovit precis lika mycket som vanligt. Nej, det måste finnas en tröttbacill som bråkar med mig.

2009-03-15 @ 10:44:14
URL: http://komtillmin.blogg.se/
Postat av: h.

Menade faktiskt inte att colapika, men det känns som en konsekvens om man ät trött och dricker cola, tröttheten ligger där bakom och det hela blir en skum rastlöshet.

2009-03-16 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0