Tröstmusik?

Jag pratade med några vänner och vi kom in på ämnet tröstmusik. När man är dumpad, ledsen, olyckligt kär - vad är det då man lyssnar på? De flesta verkade tycka att det var såna där mastiga rockballader som gällde. Själv klarar jag ju inte av att lyssna på musik alls när jag är ledsen för den berör mig för mycket så jag blir ännu mer ledsen. Men om jag skulle välja en låt som jag tycker beskriver hur det känns, så skulle det inte alls bli någon känd dramatisk rocklåt. Nej, jag har en mycket otippad artist som når fram till min melankoli, både med texten, melodin och den där balansgången mellan dur och moll. Det är nämligen den här låten:


/>


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. Jag undrar bara vart man kan hitta alla de "lesbiska" filmer du skrev om?

2009-11-10 @ 14:16:58
Postat av: Annie

Hej Lina!



Menar du vilket inköpsställe? Jag brukar handla min film på Amazon.uk. De har väldigt mycket och det brukar vara helt ok priser där också.

2009-11-10 @ 15:36:07
Postat av: tjejen

Ja fy för deppmusik det är som att bli överkörd av alla känslor gånger två. Själv jobbar jag pepp musik eller ingen alls..Tuffa tider, underbart val :D

2009-11-13 @ 23:42:42
URL: http://tjejsomgillartjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0