Badminton

Plötsligt hörde S av sig och sa att jag måste komma och spela badminton i serien för det var kris och fanns inga tjejer alls i laget.
"Men jag har inte spelat badminton på tre år", sa jag.
"Då är det väl på tiden nu", sa han. Ja, vad ska man svara på det? Visserligen har kiropraktorn sagt att jag inte ska spela badminton, men en liten gång kunde väl inte vara så farligt tänkte jag. Så jag åkte till seriespelet och spelade två singlar och två mixedar. Och förlorade alla. Haha. Ja, det gick förstås riktigt dåligt, men vad annat kunde man förvänta sig om man inte tränar alls själv och möter människor som tränar badminton flera gånger i veckan? Jag blev helt utmattad av de här fyra små matcherna också. Säkert har jag grym träningsvärk i morgon. Tror jag väntar tre år till innan jag provar igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0