Hon är alldeles för duktig

Min personliga shoppare är alldeles för duktig. Hon hittar en sån himla massa snygga kläder åt mig att jag bara vill köpa allt, men det går ju inte för jag är inte miljonär. Det är svårt att välja vad man ska ta och inte när allt är fint. Nu har jag gått lite över budget för jag kunde verkligen inte välja. Jag tänkte att jag ska prova allting en gång till här hemma och bestämma mig definitivt. Ibland ser man klarare hemma i hallen.

Idag har jag också besökt en naprapat med min onda vad. Hon konstaterade att muskeln hade krampat ihop sig till en boll och tyckte det var fascinerande att man faktiskt kunde se att mitt ena ben var mycket större än det andra. Sedan gav hon sig på att trycka och massera på den onda bollen. Det var inte skönt alls, men nu känns det faktiskt lite bättre. Har fått order att stretcha benet varje dag nu. Bäst jag lyder så jag får börja träna igen nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0