Kort, bred och gravid

Igår kom bilderna från Tjejmilen ut på Marathonfoto. De var otroligt fula. Och hur har jag lyckats komma med på så många bilder? Och varför har de dragit ut fotona på bredden så att man ser alldeles kort och bred ut? Det verkar väl inte vara rätt taktik om man vill sälja bilder? Det vore smartare att dra ut dem på längden…

På bilderna från starten ser jag inte bara kort och bred ut; det blåser dessutom friskt bakifrån in i min tröja så den blir alldeles uppblåst. Jag förstod först inte att den där lilla gravida tjockisen skulle vara jag. Vad tycker ni? Ska jag beställa några bilder? Sen när jag är gammal kan jag titta tillbaka på dem och tänka: ”Jaa, Tjejmilen 2009 ja, då var jag tydligen kort, bred och gravid.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0