Status update

Hihihi. Det är alltså inte fint folk kommer sent utan "Fittfolk kommer sent". Hihihi. Det här kanske är jättegammalt? Har alla hört det utom jag? Men roligt var det ändå. Lite orättvist mot alla punktliga kvinnor därute? Ja, helt säkert. Ni får dras med ner i smutsen.

Jag bowlade pinsamt dåligt i helgen. Det verkar som att jag blir sämre på bowling ju mer jag utövar det. Är det normalt? Måste googla på bowlinglektioner.

Idag när jag hade tänkt städa skiner solen. Vi får se hur det blir med den saken.

Det var längesen det blev någon ny lesbisk film till listan också. Fastän jag har en hel hög osedda filmer. Nån som känner för filmkväll om det blir nån regnig dag framöver?

Kommentarer
Postat av: h.

räcker upp handen för film!

2010-04-18 @ 22:18:15
Postat av: Annie

Dig kan man lita på! =)

2010-04-19 @ 17:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0