Till min personliga hushållerska

På jobbet får jag brev där det står Till Ekonomichefen. Idag fick jag ett brev hem där det stod Till Hushållet. Nu har jag ju ingen som sköter hushållet åt mig så jag fick anta att brevet var till mig. Annars hade det varit trevligt med någon som städade, tvättade, diskade och hade middagen färdig åt mig tills jag kom hem från jobbet. Nej, jag vill inte ha en hemmafru. Min fru måste vara ute och jobba och se världen så vi har något intressant att diskutera när jag kommer hem sen. Hushållerskan måste vara någon annan. Och hon får inte vara för charmig och sexig heller så att det finns en risk att jag eller min fru blir kära i henne. Kanske är det bäst om det är en manlig hushållare istället. Ja, kanske är det bäst om han är homosexuell också ifall min fru är bi. Jag verkar ju ha en tendens att falla för såna. Men nu har jag ju vare sig fru eller hushållerska så jag kanske inte behöver oroa mig i onödan... ; ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0