Grey...

Såhär ser det ut hos mig just nu:




Det är som en liten fingervisning av vad som komma skall och jag ser inte fram emot det. Känner någon till om det finns skrivarkurser utomlands? Jag skulle vilja åka till nån varm plats i vinter. Jag skrev till och med och frågade Skrivarakademin på Folkuniversitetet idag, men de verkade inte nappa på min idé. 

Annie: Hej Folkuniversitetet! Jag undrar om ni har eller planerar att i framtiden hålla några skrivarkurser på något soligt ställe om vintern? Det skulle vara helt underbart. Tänk att få varva skrivande med sol och bad! Mycket bättre kan det inte bli.

Folkuniversitetet: Hej Annie, vi har faktiskt då och då kortare skrivarkurser veckovis eller på helger i Barcelona! Ingen planerad just i höst tyvärr, men eventuellt till våren. Håll gärna utkik på vår hemsida i november när vårens kurser är klara för publicering.

Annie: Aha. Jo, Barcelona är ju fint, men hellre någon riktigt varm plats som Kanarieöarna i november eller januari! Med våren, menar du då mer åt januari eller mer åt maj?

Folkuniversitetet: Nej, inget varmare än Barcelona tyvärr... Vårterminen sträcker sig från januari till juni.



Och så var det med det. Jag får väl ordna en egen skrivresa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0