Jag kan inte riktigt bestämma mig....

...för vad som var roligast idag. Om det var när S sa:

"Men Annie, du ska väl inte bli sjuk nu, lagom till midsommar?" eller om det var när G berättade om paketet jag hade skickat med henne till min 2-årige sobrino (ungefär systerson fast man inte behöver vara släkt):

"Annieta, vi gav honom paketet och han blev jätteglad, men vi får inte öppna det. Så fort vi försöker dra i snöret blir han jättearg och skriker högt. Vet du, han sover med paketet i sin spjälsäng och när han vaknar på morgonen skriker han inte efter mig som han brukar, fastän jag hör att han är vaken. Han sitter bara och leker med paketsnöret."

Ja, se där. Vem hade väl trott att jag skulle hitta en sån jättebra julklapp att mottagaren till och med sover med den. Fastän den inte är öppnad...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Annieta, det var en version av ditt namn som jag inte tidigare hört... :)

2011-01-02 @ 23:20:11
Postat av: Annie

Jo men du vet såna där sydamerikaner de sätter -ita på slutet på allting så att det blir litet och sött. =)

2011-01-03 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0