Bäst i delfinal 3: Annika Lantz

I helgen såg jag Melodifestivalen ute i snöiga skärgården med min mor och syster. (Far gömde sig i annat rum med stängd dörr i väntan på att OS åter skulle tränga sig in i rutan)

Något överraskande tyckte mor bäst om låten Heaven or Hell med hårdrockstjejerna Crucified Barbara. Syster tyckte Darin var bäst.

Själv hittade jag inte någon direkt favorit bland låtarna, men K har lärt mig att slå på texttv sid 198 så att man får se Annika Lantz twitterkommentarer. Där lät det ungefär såhär:

"Det är som Spice-girls, fast alla är blonda. Det är tur att de har instrument så man kan skilja dem åt. Jag vill vara dragspelsspice!"
"Crucified Barbara, är det Timoteij senare på kvällen?"

Kan vi skicka Annika till Eurovision?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0