Det går

Jag har liksom aldrig kommit på tanken att gå ut och promenera en vardagkväll när det är mörkt och kallt. Men så ringde min nyinflyttade kollega och tyckte vi skulle gå ut på promenad och.. det var faktiskt jätteskönt. Bara man har klätt på sig ordentligt så fryser man inte alls och med all snö som finns nu är det inte ens mörkt. Vilken insikt. Fast jag tror ändå inte att det här betyder att jag kommer gå ut och gå alldeles själv i vinterkvällen. Nej, så kul är det inte. Pratsällskap är ett krav för vinterkvällspromenader.

I morgon bär det av till Malmö och jag borde packa. Tyvärr verkar min hjärna vara full av gröt så jag kommer inte på vad det är man ska ha med sig. Jag får sova på saken så kanske det klarnar i morgon. Jag måste ju vara rustad inför allt skoj K och jag har planerat: bowling, squash, brunch.... Mm, det här blir nog en riktigt bra helg. =)

Håll ut vänner! Två timmar kvar till fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0