Flygtid

Momsen ska gå i pension och ska börja sitt nya liv med en resa till Sydafrika.
"Hur lång tid tar det att flyga dit", undrade jag.
"Ingen aning", sa Moms.

Då jag började googla på flygtider hittade jag sidan Flygtid.se. Jättepraktiskt. Moms ska alltså flyga 2,30 timmar till London och sedan 11 timmar och 4 minuter till Johannesburg. Fy så hemskt att sitta i ett plan så länge. Jag tyckte det var tillräckligt jobbigt med 5,30 till Canarias. Men förhoppningsvis är resan värd flygtiden! Synd att jag inte får följa med...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bättre att bo i närheten av Kastrup då alltså.

2010-01-09 @ 21:16:13
Postat av: Annie

Ja, om man ska till Johannisburg. Men ännu bättre då att bo i Rom. Eller i Tunis. Eller i Kapstaden.

2010-01-11 @ 17:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0