Jag är...

...otroligt sömnig nu. Jag har suttit och väntat hela kvällarna på att det ska komma in sval luft genom fönstret, men det gör det aldrig. Nån gång efter tolv blir jag dock så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna längre så då somnar jag ändå. Det har gått förvånansvärt bra att ta sig upp på morgonen och gå till jobbet ändå, säkert för att det är så ljust. Men idag blev det molnigt och mycket svalare och direkt hamnade jag i dvala. Jag skulle vilja gå hem och lägga mig nu på en gång, men det tycker nog inte chefen är någon bra idé.

Igår var vi och badade. Det var riktigt skönt, även om vattnet var nästan lite för varmt. 24 grader sa någon. Ikväll går det kanske att sova? Fast mycket kan hända än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0