idag....

...är jag sådär riktigt skönt sömnig. Kanske är det på grund av sommarfesten jag var på igår. Helst skulle jag vilja ha en utdragbar säng under skrivbordet, som jag kunde krypa ner i och sova några timmar. Jag skulle somna på två sekunder, oavsett hur mycket folk runtomkring pratar.

Tyvärr har jag ingen sådan säng och förmodligen skulle min chef ändå inte uppskatta om jag sov på jobbet. Därför får jag hålla mig några timmar till. Snart är jag ute i skärgården och där ska jag krypa ner i min sköna säng och sova ända tills jag vaknar av mig själv nån gång framåt lördag förmiddagen.

För att orka fram till dess gäller det att sätta upp delmål. Om en kvart är det fikarast och om fyra timmar får man gå från jobbet. Om sju timmar är jag framme. Om åtta timmar får jag sova.

Kommentarer
Postat av: C

Hoppas du har sovit gott! Låter hur mysigt som helst att vakna upp i skärgården på en lördagförmiddag. Särskilt en sådan här dag när det är busväder. Är du där själv?

2010-06-12 @ 05:49:39
Postat av: Annie

Jag har sovit mycket gott tack. =) Var där med familjen.

2010-06-13 @ 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0