Montag

Äntligen lite ordning i Mello-röstandet. Hade Pernilla Wahlgren vunnit hade jag funderat på att emigrera till Norge. Nu får vi se hur Annas låt funkar i Europa. Yohanna kom ju ändå rätt bra med sin ballad förra året, så det skulle ju kunna funka.

Nu är jag tillbaka i Stockholm och på jobbet efter att ha tillbringat helgen i Malmö. Där blev det bland annat brunch på Retro (god), Alice i Underlandet på bio (ja, jag gillade den), prylmarknad (som resulterade i en coca-cola tavla för 10 kr, istället för fina plåtburkar som jag egentligen var ute efter), guidad rundtur på Operan (med en guide som påminde mycket om karaktären Nina Schatterius) och besök på Malmöhus och även en snabbtitt på Tekniska museet. Jag blev även ägare av en katt i två timmar eftersom jag vann en av K:s katter i ett vad, men jag lämnade tillbaka den igen, för jag tror hon skulle bli rätt ledsen om hon blev av med den.

För övrigt hoppas jag att jag vinner på lotto snart så jag kan sluta jobba.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Äh, sluta jobba ändå.

Byt jobb!

Öppna café!

Skriv en bestseller!



Vad var det för ett vad tro?

2010-03-15 @ 19:44:38
Postat av: Annie

Har inte råd att öppna nåt café ju. =( Och det går inte att få ett jobb inom ett yrke som man inte har erfarenhet inom. Det är ju väldigt synd.



Vadet ja.. Jag påstod att det var Shaggy som sjöng "Mr Lover lover" i låten Boombastic, medan K hävdade att det var en annan kille som sjöng om Mr Lover Lover i en annan låt. Låten hon tänkte på visade sig vara "Mr Loverman" med Shabba. =)



2010-03-15 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0