Det var faktiskt...

...väldigt trevligt att se Eurovision fastän Sverige inte var med. Det blev så avslappnat och man intresserade sig för de andra länderna på ett helt annat sätt.

Mina favoriter var Tyskland, Serbien och Albanien och jordgubbsbålen. (Tack c och h. Det är alltid mycket trevligt hos er!)

Nu är träningen avklarad och man får gå ut i solen - hurra! Bort till Hornstulls loppis ska jag gå och vem vet, om jag har tur kanske jag hittar nån fin burk till samlingen.

Sämst i helgen: För små kläder (för stor mage) och död torsk-handslag. (Brr!)
Bäst i helgen: Sol, grönt, Eurovision, trevliga människor och han som just cyklade förbi i en sån rolig hatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0