Lesbiska brevbärarcykeltjyvar

Jag fick ett brev av Posten. Nej, inte med posten utan från Posten. Där stod att brevbärarens cykel blivit stulen utanför mitt hus och all post till mitt hus hade också blivit tagen.

"Om du saknar någon post ber vi dig polisanmäla detta", skrev Posten. Nu undrar jag: Hur ska jag veta vilken post jag saknar? Jag vet ju inte vad det var jag skulle få. Och om jag nu på nåt magiskt vis kunde veta vad jag skulle få för post just den dagen, hur ska då polisen kunna hitta den åt mig? Nej, det där verkar rätt omöjligt.

Undrar om nån av mina beställda flatfilmer fanns i brevbärarens korg? Kanske brevbärarcykeltjyvar gillar flatfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0