Ingen strutsridning, men jag är nöjd ändå

Idag ska mamma besöka världens näst största grotta och sedan åka till en strutsfarm där hon kan få prova att rida på en struts om hon vill, läser jag i det afrikanska reseprogrammet. Själv har jag åtminstone varit liiite afrikansk idag eftersom H och jag besökt affärerna Afro Art och African touch. Det fanns faktiskt lampor gjorda av strutsägg där. Det fanns också ett jääääättefint bord, gjort av gamla järnvägsslipar. Tyvärr var det alldeles för stort för mitt lilla kök och min lilla plånbok...

Annars har det varit en finfin helg utan något jobb alls. Jag har bara gjort trevliga saker, som att träna, fika, läsa och skriva. Ah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0