Tag ej på dig själv på arbetstid

Annie: Härligt.. nu går förutom förkylningarna även vinterkräksjukan på jobbet och damen bredvid mig gick just hem och sade att hon mådde illa. Hennes dotter ligger redan hemma och kräks... Då har väl nedräkningen börjat. Hjälp hjälp... Vem ska rädda knyttet?
Systeryster: Shit. Och vi ska ju ses idag också, då blir säkert jag också smittad!
Annie: Då får vi väl hoppa över det då...
Systeryster: Nä! Det kan vi ju inte göra.
Annie: Ok. Jag ska använda alkogel och låta bli att ta på andra och mig själv. Hoppas jag klarar mig.
Systeryster: Haha. ”Låta bli att ta på andra och sig själv” är oftast en bra regel under arbetstid… =)
Annie: Äsch, du ska alltid snuska till allt.
Systeryster: That’s what I do.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0