Ju...

Mycket har blivit gjort idag. Jag tycker jag har varit ovanligt flitig och tränat, handlat, betalat räkningar, byggt möbler och skrivit texter. Ändå finns mycket kvar att göra. I morgon måste jag bland annat hinna med hela veckans copywritingkurs och dessutom tvätta och baka. Och kanske hinna söka det där jobbet som verkar roligt innan sista ansökningsdag. Jag kommer vara helt slut på måndag...

Nu skulle jag vilja gå och lägga mig, men grannarna ovanför har fest. De har värmt upp genom att spela Tori Amos hela dagen på pianot, men nu har de släppt loss partymusiken och skuttar runt och vrålar däruppe. De verkar också röka något enormt för lukten kommer ner genom ventilationen så att hela min lägenhet nu också luktar cigarettrök. Låter jag som en surtant? Ja, säkert, men jag är ju sömnig ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0