Kan man skicka kvittot till Ellen?

Eftersom Ellen Degeneres aldrig skickade mig någon free toaster när jag gick med i klubben så har jag idag införskaffat en egen. Kanske kan man skicka kvittot och be att få pengarna insatta? Jag har också skaffat mig tillhörande bröd, "Mr Toast", hos underbara surdegsstenugnsbageriet Fabrique på Odengatan. Det här tror jag Älskade kommer att gilla!

En sak förvånade mig idag, när jag var inne hos Elgiganten för att införskaffa ovan nämnda brödrost. Jag brukar nämligen få stå och vänta på att få hjälp av någon där. Men idag, idag skulle jag ju bara ha en brödrost, så då brydde jag mig inte ens om att be om någon hjälp. Nej, jag började bara titta runt i hyllan och schwopp så stod en kille där, leende, och ville erbjuda mig sin kunskap i brödrostarnas förtrollande värld. Glatt pratade han på om grillgaller och stabilitet och det ena och det tredje. Nu kan jag inte låta bli att undra om det här fenomenet på något vis hänger ihop med den korta kjol jag bar idag, och att han dök upp när jag hukade mig fram över en hylla. Kanske är jag orättvis, men det brukar faktiskt inte komma expediter springande i vanliga fall. För att få statistiska bevis på detta kommer jag nu handla teknik varanannan gång iklädd jeans och varannan gång iklädd kjol, för att avgöra om det ligger något i min teori.

Nu börjar Allsången med Måns Semmelröv som pappa brukar säga. Men jag tror jag faktiskt att jag satsar på en joggingrunda istället. Han är nästan lite för käck och gullig, den där Måns. (Förlåt H..)

Kommentarer
Postat av: h.

Nej, men det kan man väl inte vara, verkar omöjligt.

2011-07-19 @ 20:36:54
Postat av: Annie

=)

2011-07-23 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0