Upplysning eller Nej tack, jag behöver inte botas

Jag kan knappt tro det. Har Apple verkligen lagt till en Iphone-app som ska "bota homosexuella genom Jesus"? Ibland känns det som att vi kommit så långt och sedan händer sådana här saker och man börjar undra.. Ni därute som inte förstår, låt mig förklara det här för er: Jag är född homosexuell, jag trivs med att vara homosexuell,  om ni tror att Gud skapat mig så har han skapat mig homosexuell och Jesus har förmodligen inte den minsta lust att ändra på mig. Det enda som skulle kunna göra världen lite bättre vore om ni därute bara kunde acceptera alla människor precis sådana som de är istället för att försöka göra dem likadana som ni.

Om man ska se till de bra sakerna som ändå händer, så är en av dem att det äntligen skapats ett bra utbildningsmaterial om sex till skolan: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article12510018.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0