Hoppsan då

Det verkar som att jag skrev mitt förra inlägg i mars och nu är det redan maj. Men jag har massor av saker att skylla på om det skulle vara någon tröst. Mest jobb förstås. Alltid finns det massor att göra på mitt jobb. Dessutom har jobbet flyttat på sig så att det nu tar 45 minuter att ta sig dit istället för 5. När ska jag hinna skriva och rita serier är det tänkt? Och när ska jag se spännande flatfilmer och recensera dem? I sommar kanske? Fast då har jag i och för sig tänkt att det ska vara underbart väder så att jag kan bada och sola. 

Nu låter det kanske som att jag sitter här och tycker synd om mig själv, men så är det faktiskt inte. Jag har det faktiskt rätt bra. Speciellt när jag inte jobbar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0