Thank God it´s friday

Idag är det fredag och jag har fyra härliga lediga dagar framför mig. Det ska solas, springas, ätas, och skrivas. I morgon är förresten min allra sista gång på skrivarkursen. Det känns lite tråkigt att den är slut redan, men jag får väl satsa på att skriva mer själv istället! Har ju en bok att avsluta och en helt ny på gång, så det är inte ont om projekt.

Vill också passa på att skryta med att syrran och jag vann badmintonutmaningen igår! Jag spelade som en kratta visserligen, men det räckte ju till vinst så då får man väl vara nöjd. = )

Tack Frida för trevlig lunch, tack Vickz för trevlig middag. (Tack för idag, tack för en underbar vanlig dag.)

Hittade en massa gamla dikter i en mapp i datorn så jag passar på att klistra in en som jag tycker är söt:

Jag satt bredvid din säng

När du hade somnat

Du var så vacker när du sov

Och jag sa det till dig

Som jag aldrig hade vågat

Om du varit vaken

Aldrig har jag blivit så förvånad

Som när du öppnade ögonen

Och sa att du älskar mig med


Kommentarer
Postat av: Fridis

Tack själv! Även om du var lite lat och satt kvar i solen medan jag fick springa och hämta bestick...=)

2007-04-29 @ 20:04:52
Postat av: Annie

Hehe. "Jag ångrarrrrrrriiiiiiiiiiiiiiingentiiiing" som Lena Ph säger. Jo, okej, jag skäms lite. Jag är lat. Och du är snäll. Men jag var ju faktiskt där på uppdrag! Tänk om C hade börjat spana in tjejer medan vi var borta? Då hade vi aldrig vetat! ;)

2007-05-01 @ 15:59:04
Postat av: Frida

Smart! Då är jag bara tacksam =). Dessvärre(?) spanade hon in en grabb igår...

2007-05-01 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0